Gotland dag1

 Pappas gamla jobbarkompis mysiga hus.




Här är lite bilder från både igår ocg idag. Idag så åkte vi till en strand och solade och badade. När vi skulle bada så var det jätte långgrundt. Jag och pappa gick minst ut 200m och det var bara till höfterna på mig. Det var jätte konstigt, det gick upp och ner. Helt plötsligt var det lite djupt och sen var det knappt upp till knäna. Sen efter det så åkte vi vidare till ett mysigt cafe vid vattnet och massa raukar. Imorgon så ska vi nog åka till Fårö.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ähm..

Du känner inte mig men jag satt och snacka om din syrra (INGET DUMT) på tåg stationen på stockholm central jag sa bara att hon är syrra till dig men jag tror att hon hörde de, så hälsa förlåt tänkte gå fram på tåget men vågade inte, haha.

Kram:)

2009-07-22 @ 21:31:34
Postat av: julia

åh vad mysigt det låter! :) jättefin bild på emma :)

love u!<3

2009-07-22 @ 22:22:38
URL: http://jjuuliiiaa.blogg.se/
Postat av: Karolina

Var det vid Åminne ni var när det blev sådär konstigt? Typ först långgrunt och sen djupt osv? :) Stranden där är så, haha åker dit varje år ;)<3

2009-07-23 @ 00:56:45
URL: http://[email protected]
Postat av: vanessa

Kom hem, vi börjar om igen.

Vi glömmer allt, där ute är det så kallt.

Kom hem, försök på nytt igen.

Jag ger dig allt, om du vill vara min vän.



haha inte så jätteseriöst men saknar dej iaf! :)<3

2009-07-24 @ 15:49:01
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0